LIVRARE & RETUR
LIVRARE
Magazinul virtual YOUniq Boutique va pune la dispozitie urmatoarea metoda de livrare:
- Livrare prin curier rapid – Fan Curier
- Transport GRATUIT pentru toate comenzile mai mari de 250 lei. (oferta este disponibila în toată România, doar pentru localitățile unde nu se plateste taxa de kilometri parcurși extra vezi lista aici )
- Livrarea se face direct la domiciliul clientului. Plata transportului se face la livrare.
- Prin modalitatea curier rapid produsele sunt livrate in intervalul 48 si 72 de ore din momentul in care vi s a confirmat comanda..Comenzile primite in weekend vor fi onorate in prima zi a saptamanii urmatoare.
- Tariful pentru livrarile prin Fan Curier cu plata ramburs este de 15 ron in Bucuresti si in restul localitatilor unde nu sunt km exteriori.
Tarif valabil pentru reteaua de localitati Fan Curier. Pentru localitatile aflate in afara ariei Fan Curier se taxeaza 1 leu/km.
Youniqboutique.ro isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Youniqboutique.ro care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu clientul, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de YouniqBoutique fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Youniqboutique.ro de la acest client.
POLITICA DE RETUR
Legea romana : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Din momentul primirii coletului, aveti la dispozitie 14 zile sa returnati produsele comandate. Inainte sa le trimiteti insa, va rugam sa ne anunti telefonic in maxim 4 zile lucratoare.
Produsele pe care le returnati trebuie sa fie curate si sa nu prezinte semne de purtare. In caz contrar, vom fi nevoiti sa va refuzam returul. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda.
Daca doriti acelasi produs, dar o alta marime, singura conditie este sa existe marimea dorita pe stoc.
Daca doriti sa inlocuiti produsul cu un altul din magazin, se poate si acest lucru, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret.
Daca doriti sa primiti contravaloarea produselor comandate inapoi, va rugam sa notificati acest lucru pe email la adresa youniq.b@gmail.com sau la numarul de telefon (+40) 765 258 285.
Restituirea banilor se face exclusiv prin transfer bancar. Pentru aceasta va fi nevoie sa ne trimiti, odata cu produsele, Contul IBAN (24 caractere) in care vrei sa se faca plata. In maxim 14 de zile de la primirea bunurilor, veti primi banii in cont si un mesaj de confirmare de la noi.
Nu este posibila returnarea banilor in sistem ramburs.
Daca doriti rambursarea contravalorii produselor, te rugam sa le expediezi in starea in care le-ai primit, prin firma de curierat FAN COURIER si sa achiti costul returului. Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate si se vor intoarce la expeditor.
Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si poti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a-ti putea accepta returul, te rugam sa acorzi atentie conditiilor de mai sus si respecti toti pasii indicati de noi.
Youniqboutique nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv, isi asuma dreptul de a nu onora comanda in cazul in care respectivul produs nu mai este disponibil in oferta curenta a furnizorului.
Youniqboutique nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate in cadrul magazinului virtual. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta in maximum 14 zile de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare. in cazul in care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de BE YOUNIQ SRL ., dar nu si alte despagubiri. Fiind de acord cu acest document, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.